
חווית הלקוח חשובה. חווית העובדים בארגון חשובה לא פחות!
תהליך קליטת עובדים חדשים מהווה הזדמנות נהדרת עבור ארגונים ליצור חווית משתמש חיובית ומרשימה עבור העובד. וכפי שהאמירה הידועה קובעת, לעולם לא מקבלים הזדמנות שנייה
תהליך קליטת עובדים חדשים מהווה הזדמנות נהדרת עבור ארגונים ליצור חווית משתמש חיובית ומרשימה עבור העובד. וכפי שהאמירה הידועה קובעת, לעולם לא מקבלים הזדמנות שנייה
”טופסולוגיה” היא בין הדברים השנואים הן על לקוחות של ארגונים והן על עובדי הארגונים בעצמם: היא גרועה לסביבה ומבזבזת זמן וכסף. בשנים האחרונות התפתחו טכנולוגיות
איסוף מידע מהלקוחות שלך מהווה חלק מכל מסע לקוח – במהלך רכישה, בהזמנת שירות, בסגירת חוזה ועוד. למעשה, כמעט בכל תהליך עסקי קיים טופס כלשהו
על טפסים כרכיבים תפעוליים חיוניים, והלב שמזרים אותם לכל חלקי הארגון בסדרת המאמרים שלנו בנושא טרנספורמציה דיגיטלית אירגונית, סקרנו, במאמר הראשון, את ההבדל בין מערכות CRM
מערכות לניהול הקשר עם הלקוחות – CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT – CRM קיימות בעולם העסקים מזה עשרות שנים (משנות ה – 70 למעשה), ומרבית הארגונים כבר
שמעון עמית, מנהל פיתוח עסקי בקונסיסט, מציג את סל הפתרונות של קונסיסט לטרנספורמציה דיגיטלית בארגונים שהוצגו בכנס KMDM – דיגיטל, ידע וחדשנות, ב'לאגו' בראשון לציון:
בסוף שנת 2021 יסתיים הפטור שאפשר לארגונים ארכה של עד שבועיים כדי לספק ללקוחות עם לקות ראייה מסמכים מונגשים, ובקרוב הם יהיו מחויבים לספק מסמכי
שמעון עמית, מנהל פיתוח עסקי של PB Digital בקונסיסט, מדגים כיצד מאפשרת המערכת בקלות רבה ליצור טפסים חכמים דיגיטלים למילוי וחתימה של הלקוח, וזאת באמצעות