FAQ

  • מערכת לתקשורת עם לקוחות – או CCM –  מאפשרת לארגונים ליצור, לנהל ולספק תקשורת עיסקית עם לקוחותיהם במגוון ערוצי ההפצה וכל הפלטפורמות – מחשב, מחשב לוח (טאבלט) סמארטפון וכן באמצעים פיזיים ומודפסים.
  • מערכת PB Digital הנה המערכת הפופולארית בישראל לטפסים ומסמכים דיגיטלים.
  • המערכת התפרסמה בשמה הקודם PrintBOS, ועם התפתחות הערוצים הדיגיטלים והוספת יכולות דיגיטליות מתקדמות למערכת, שונה שמה ל PB Digital
    – PrintBos Digital. 
  • כיום מהווה המערכת את הדור הבא של מערכת לניהול תקשורת עם לקוחות ולעיצוב, הפקה והפצה של מסמכים וטפסים – דיגיטלים ומודפסים. 
  • המערכת נמצאת בשימוש אצל כ-300 ארגונים מובילים – בישראל, אירופה ובארה"ב, כולל ארגונים גדולים כגון שירותי בריאות כללית, BMW ואיקאה באירופה, יצרנית ציוד הספורט הבינלאומית 'פומה', ענקית הסיטונאות והקמעונאות הגרמנית 'בלה', בנק הפועלים, חברות אנרגיה, Bank of East Asia באנגליה, וכן וארגונים רבים נוספים.
  • PB Digital מטפלת בהפקה ובעיבוד של מיליוני מסמכים מדי יום, דבר המעיד על עוצמתה ואמינותה.
  • PB Digital מתפתחת ומתרחבת באמצעות צוות פיתוח In-House בקונסיסט, ומגיעה עם Designer בלעדי וייחודי אשר פותח על-ידי החברה ומאפשר ללקוחות המערכת גמישות מירבית בהוספת רכיבים עיצוביים בקלות ובמהירות למסמכי הארגון ב- Drag & Drop.
  • PB Digital מיושמת על-ידי קונסיסט, חברת היי-טק הפועלת בישראל מזה כ-30 שנה. לקונסיסט ניסיון רב-שנים בהטמעה, יישום ותמיכה של מערכות תוכנה אצל הארגונים המובילים במשק והחברה מספקת שירותי פיתוח, יישום ותמיכה של מגוון מוצרי תוכנה שונים ליותר מ-700 לקוחות -כולל הארגונים המובילים והגדולים בישראל.
  • צוות PB Digital בקונסיסט כולל עשרות מיישמים, מפתחים ואנשי תמיכה ברמות 1st & 2nd, המספקים ללקוחות המערכת מענה אישי, מהיר ומקצועי לכל צורך ואתגר. 
  • קונסיסט צברה ניסיון רב באפיון, פיתוח, ביצוע ואינטגרציה של פתרונות מקיפים לטרנספורמציה דיגיטלית בארגונים גדולים, כולל מערכות לניהול השירות בארגון, מערכת לתקשורת דיגיטלית עם  לקוחות ומשתמשים פנים-ארגוניים, פלטפורמה לניהול תקשורת אומניצ'אנל, התממשקות בין מוצרי התוכנה למערכות הליבה של הארגון ועוד. הניסיון והיכולות הרב-מערכתיות של קונסיסט מאפשרות לחברה ללוות ארגונים בהטמעת תהליכים דיגיטלים רחבי-היקף.
  • כמובן. PB Digital מתממשקת למרבית מערכות ה-CRM וה-ERP, ומסוגלת לתקשר אתן באופן מלא, למלא שדות בטופס עם מידע אודות משתמש או לקוח שקיים במערכת ולעדכן את מערכות הארגון.

  • טפסים דיגיטלים חכמים יודעים להתאים את עצמם להעדפות הלקוח וכן להציג ללקוח אך ורק את השדות הרלוונטים לגביו.
  • טפסים דיגיטלים חכמים יכולים לכלול לוגיקה מתקדמת שמאפשרת לטופס להתאים את השאלות באופן ייחודי לכל משתמש.
  • לדוגמא, במידה והטופס כולל פרטים אודות מצב אישי – ילדים, בני זוג וכו', הטופס יידע שלא להציג למשתמש שדות הנוגעים לפרטי הילדים (גיל, ת.ז וכו'), במידה והמשתמש מסמן כי אין לו ילדים.
  • באותו האופן, טופס חכם ידע להתאים את השפה לזאת המועדפת על הלקוח, להציע לו הצעות שרלוונטיות עבורו ועוד.
  • כן. קונסיסט היא משווקת ומיישמת מוסמכת ומורשית של וואטסאפ לעסקים באמצעות חברת VONAGE האמריקאית- אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום של כותקשורת דיגיטלית בענן. 
  • לקונסיסט ול-VONAGE יש הסכם שיתוף פעולה לפיו קונסיסט היא משווקת ומיישמת מוסמכת של כלל הפתרונות של VONAGE ובכלל זה וואטסאפ עסקי.
  • באמצעות וואטסאפ עסקי מאפשרת קונסיסט לארגונים לשלב את האפליקציה כערוץ תקשורת אינטראקטיבי ויעיל עם הלקוחות. בהיבט של טפסים דיגיטלים, מערכת PB DIGITAL מאפשרת ללקוחות למלא טפסים בקלות ובנוחות בדיאלוג רגיל בוואטסאפ עם 'גידי'- בוט הטפסים המיוחד של קונסיסט.
  • 'גידי' שואל את הלקוח את השאלות בוואטסאפ, וממקם את המידע שמזין הלקוח במקום המתאים בטופס.
  •  

קונסיסט, כחברת היי-טק בינלאומית הפעילה בעשרות מדינות ברחבי העולם, מספקת ללקוחותיה פתרונות רבים בתחום התקשורת הדיגיטלית, ובכלל זה וואטסאפ עסקי, ולכן בחרה לעבוד מול VONAGE – אחת מהמפיצות הגדולות בעולם של וואטסאפ העולמית. כלקוח של קונסיסט אתה נהנה מכל העולמות:  

  1. מכיוון ש-VONAGE הינה כאמור אחת מהמפיצות הגדולות בעולם של וואטסאפ עסקי, הרי שלקונסיסט יש גישה לוואטסאפ העולמית דרך אחת מהחברות הגדולות והמשפיעות  ביותר בתחום.
  2. לקונסיסט יש ניסיון של עשרות שנים בשיווק, יישום ותמיכה במערכות תוכנה מתקדמות. לכן, עם העוצמה של קונסיסט והתשתית העצומה של VONAGE, נפתחות בפניך, כלקוח קונסיסט, אפשרויות רבות המספקות מענה כמעט לכל צורך תפעולי ושיווקי.
  • מסמך מונגש מאפשר לבעלי מוגבלות ראייה להאזין לתוכנו באמצעות תוכנת הקראה. אפשר לעשות זאת בפורמט PDF וב-HTML, אך בשתי התצורות יש ליצור “עץ הנגשה”, כלומר תוכנות הקראת מסמכים יקראו אותם בהתאם לסדר שנקבע על ידי יוצר המסמך.
  • היתרון בפתרון ההנגשה של מערכת PB DIgital מתבטא בכך שהמסמכים המונגשים שהיא מייצרת מונגשים בטכנולוגיה רפטטיבית.בשיטה טכנולוגית זו, המערכת מייצרת תבניות אב לכל מסמכי הארגון, ואדם בעל מוגבלות יכול לייצר עבור עצמו, בלחיצת כפתור, גרסה מונגשת של כל מסמך בו הוא מעוניין.
  •  התהליך מורכב משני שלבים: שלב מקדים, באמצעות ה-Designer של המערכת, שבו  מייצרת המערכת תבניות אב עבור כל סוגי הטפסים והמסמכים הקיימים בו. התבניות מכילות את כלל האובייקטים במסמך – כותרות,  מלל חופשי, טבלאות, תמונות ועוד. בשלב השני, מנוע ההנגשה מאפשר ללקוחות בעלי מוגבלות ראייה לייצר עבור עצמם, בלחיצת כפתור ובאופן מיידי, גרסה מונגשת של כל מסמך.
דילוג לתוכן