חיסון כללית
אופיר גרינר

אופיר גרינר

מנהל חטיבת PB Digital בקונסיסט

מבצע חיסוני הקורונה ב'כללית' נמשך, בשילוב PB Digital ומערכת לזימון המתחסנים באמצעות מיסרונים שפותחה בקונסיסט

פתרון שפיתחה קונסיסט מאפשר ל'שירותי בריאות כללית' לזמן את המתחסנים באמצעות מיסרוני SMS ומערכת הטפסים הדיגיטלים PB Digital. עד כה נשלחו מיליוני מיסרוני זימון וניתנו יותר מ-2 מיליון מנות חיסון למבוטחי ה'כללית'. 

קונסיסט, יחד עם כללית, פיתחו, בזמן קצר, פתרון דיגיטאלי עבור מבצע החיסונים רחב ההיקף הנמצא בעיצומו נגד נגיף הקורונה. הפתרון מאפשר לנהל ביעילות את המבצע באמצעות קליטת פרטי המתחסן ממערכות הכללית, זמן ומועד התור, והפקה אוטומטית של מיסרוני זימון אישיים; מאז החל המבצע ניתנו מעל 2 מיליון מנות חיסון ונשלחו מיליוני זימונים במיסרונים שיצרה המערכת

מבצע החיסונים רחב ההיקף נגד נגיף הקורונה ב'כללית' מתנהל במלוא הכוח מזה למעלה מחודש, במוקדי החיסונים של ה'כללית' במסגרת מבצע "חוזרים לחיים". המבצע מתנהל עד כה ביעילות רבה, בין השאר, תודות לשילוב בין המערכות הארגוניות של ה'כללית' למודול שפיתחה קונסיסט, אשר קולט את הפרטים המגיעים ממערכת זימון התורים של הארגון, ויוצר, באופן אוטומטי, מסרון זימון הנשלח למתחסנים.

תהליך קביעת התורים לחיסוני הקורונה הוא מהיר ופשוט: מבוטחי הכללית יכולים לתאם תור לשני חיסוני הקורונה באמצעות אתר האינטרנט של הארגון או באפליקציה הייעודית של ה'כללית'. לאחר הקשת פרטי ההזדהות, מערכת זימון התורים קובעת את התור בהתאם למקום המגורים של המבוטח, ולאחר מכן מוזרם המידע למודול המיסרונים והטפסים הדיגיטלים שפיתחה קונסיסט. נציין כי חלק מהתורים נקבעים אוטומטית ע"י BOT זימון תורים. המיסרון שיוצרת המערכת מכיל את פרטי התור – שם המתחסן, מועד ומיקום התור, וכן קישור לטופס דיגיטלי של מערכת PB Digital באמצעותו יכול המתחסן לאשרר או לדחות את התור.

יוסי שלום, מנהל חטיבת הפיתוח בקונסיסט אמר כי כללית, כארגון הבריאות הגדול במדינה, מספק שירות למיליוני מבוטחים. בהתאם לכך פיתחנו בקונסיסט מודול המסוגל לעמוד בעומסים הכבדים הכרוכים במבצע רחב היקף זה. המודול מכיל ממשק ייחודי לקליטת פרטי התור מהמערכות של ה'כללית', וליצירה אוטומטית ומהירה של כמות עצומה של מיסרונים מותאמים אישית המשלבים את הפרטים החיוניים על מנת שהמתחסן יקבל את המידע ההכרחי לזמן ולמקום שנקבעו עבורו."

שלום הוסיף ואמר כי "הייחודיות של הפתרון מתבטאת הן ביכולת לעמוד בעומסים של יצירת מיליוני מיסרונים והן ביכולת לתאם ולהצליב את המידע שמגיע מהשטח כדי למנוע כפילויות. בנוסף, חשוב לציין שהפתרון מספק מענה גם למבוטחים השייכים לאוכלוסיה המבוגרת יותר, שבמקרים רבים מתקשרים טלפונית לנציג במקום להשתמש בטופס הדיגיטלי על-מנת לאשרר או לדחות את התור. הפתרון שפיתחנו מסוגל למנוע כפילויות ובזבוז תורים על-ידי הצלבת המידע שזורם למערכת ממקורות שונים."

ליאורה שכטר, סמנכ"ל מערכות מידע ודיגיטל ב'כללית', מסרה כי "אנו מנהלים בימים אלו את אחד המבצעים הלוגיסטיים הגדולים בדורנו, ובמסגרת זו אנו מחוייבים ליזום, ולפתח שירות דיגיטאלי מהיר ונוח ללקוחות הכללית."

עופר שקד, מנכ"ל קונסיסט מערכות, אמר כי "שיתופי הפעולה של 'כללית' עם קונסיסט והמשימה הלאומית המיידית והמאומצת, מאופיינים גם הפעם ברמה מקצועית גבוהה ביותר של הגורמים המעורבים. מצאנו במהלך הדרך שילוב של ערכים משותפים בשני הארגונים ובהם מקצוענות, מסירות, אחריות, הגינות וידידותיות. אנו רואים שוב כי תשתיות תוכנה יציבות ומוכחות, בשילוב חדשנות טכנולוגית וחשיבה יצירתית שמקורה באנשים מעולים, יוצרים שפה משותפת ודרך מוצלחת להמשך."

דילוג לתוכן