חווית לקוח חדשנית ואפקטיבית
במציאות התחרותית בה אנו נמצאים, לקוחות הארגון חשופים כל העת לשפע הצעות מפתות של עסקים מתחרים שעלולות לגרום להם לנטוש את המוצר/שירות שהארגון מספק. לפיכך, אחת מהמטרות המרכזיות של כל ארגון היא לטפח את התקשורת עם לקוחותיו ובכך לשמר את נאמנות הלקוח לארגון, למוצריו ולשירותיו לאורך זמן.
בין כל ערוצי התקשורת השונים, השימוש במסמכים שהארגון שולח ללקוחותיו הוא מהיותר אפקטיביים שיש בכל הנוגע לשמירת נאמנות הלקוח לארגון ולהעמקת הקשר עימו.