klalit_mana2
אופיר גרינר

אופיר גרינר

מנהל חטיבת PB Digital בקונסיסט

כללית מרחיבה את פרויקט מערכת תפריטי הארוחות הדיגיטליים שפותחה בקונסיסט

פתרון התפריטים הדיגיטלים, שפותח על-ידי חטיבת הפיתוח בקונסיסט על בסיס מערכת הטפסים הדיגיטלים החכמים PB Digital, מספק למאושפזים חווית שירות מתקדמת, ומאפשר לכללית' לייעל באופן משמעותי את תהליכי ההסעדה תוך חסכון ניכר במשאבים.

כללית, ארגון הבריאות הגדול בישראל, נמצא בתנופה מואצת של תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, ומרחיב בימים אלו את ההטמעה של מערכת התפריטים הדיגיטלית המאפשרת למאושפזים במרכזים הרפואיים של הארגון להזמין מראש את ארוחת הצהריים ליום שלמחרת באמצעות מסכי תפריט מזמינים וידידותיים. התפריטים הדיגיטלים, שפותחו וייושמו על-ידי חברת קונסיסט, מוטמעים בימים אלו במספר בתי חולים בפריסה נרחבת בכלל המחלקות.

המערכת שולחת מדי יום למאושפזים מיסרון המכיל קישור למסכי תפריטים דיגיטלים מעוצבים, המאפשרים לבחור מבין מגוון מנות – עיקריות, תוספות, קינוחים ושתייה. לאחר שהמאושפז מסיים את בחירתו, ההזמנות נקלטות במערכות המידע של המרכז הרפואי, אשר מעבירות את ההזמנה לשירות ההסעדה.
המערכת פועלת בהצלחה רבה בבתי החולים סורוקה ומאיר, במרכז הרפואי כרמל במחלקות יולדות וילדים, במרכז הרפואי השרון במחלקות פנימיות ובמהלך 2023 ימוחשבו בפרויקט 3 בתי חולים נוספים.

יוסי שלום, מנהל חטיבת הפיתוח בקונסיסט, מסר כי "מערכת התפריטים הדיגיטלים שפיתחנו במשותף עם 'כללית' לא רק משפרת משמעותית את חווית המאושפזים, אלא גם מייעלת באופן ניכר תהליכים לוגיסטים במערך ההסעדה. בפיתוח המערכת הושקעה מחשבה רבה מתוך שאיפה לספק פתרון שהוא גם פונקציונלי מבחינה תפעולית וגם כזה שיהיה ידידותי וקל לשימוש. 'כללית' הנו מהארגונים הראשונים בישראל להטמיע מערכת תפריטים דיגיטלים שכזו, והדבר מבטא היטב את השאיפה של הארגון להעניק למטופליו את חווית השירות הטובה ביותר שניתן."

אופיר גרינר, מנהל חטיבת PB Digital בקונסיסט אמר כי "קונסיסט מלווה את 'כללית' בתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית רחבי היקף מזה מספר שנים, ופרוייקט תפריטי הארוחות הדיגיטילים מתווסף לפרוייקטים רבים אחרים הכוללים את הטמעתה של מערכת הטפסים הדיגיטלים שלנו במחלקות שונות בארגון, כולל טפסי HR דיגיטלים במחלקת משאבי אנוש, טפסי לקוח ב'כללית מושלם', טפסי חיוב לקוח דיגיטלים (Billing) ועוד. אנו מודים ל'כללית' על הזכות להיות שותפים לתהליך כה משמעותי בארגון הבריאות הגדול והמוביל בישראל."

ליאורה שכטר, סמנכ"לית וראש חטיבת מערכות ודיגיטל מסרה כי מדובר בעוד שירות מתקדם ש'כללית' מספקת למטופליה והפעם בבתי החולים שלנו. השירות משפר את חוויית המטופל ומייעל תהליכים עד רמת ההסעדה."

דילוג לתוכן