WSO2
אופיר גרינר

אופיר גרינר

מנהל חטיבת PB Digital בקונסיסט

קונסיסט חתמה על הסכם שותפות OEM עם WSO2; תיישם את פתרונות אינטגרציית ה-API של החברה במערכות הטפסים והחתימה הדיגיטלית שלה

פתח תקווה, ישראל וסנטה קלרה, ארה"ב – קונסיסט וחברת WSO2, מובילה עולמית בטכנולוגיות טרנספורמציה דיגיטלית ואינטגרציית API, הכריזו היום על שותפות OEM חדשה במסגרתה תיישם קונסיסט במערכות הטפסים הדיגיטלים והחתימה הדיגיטלית שלה את WSO2 API Manager 4.0 – פלטפורמה חדשנית ליצירת ממשקי API Low Code/No Code.


קונסיסט מערכות וטכנולוגיות, מקבוצת קונסיסט העולמית, וחברת WS02,  מובילה עולמית בתחום טכנולוגיות טרנספורמציה דיגיטלית וניהול אינטגרציית API, הודיעו היום כי חתמו על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו קונסיסט תשלב את מוצרי האינטגרצייה וניהול ה- API של WS02 בפתרונות הדיגיטל שלה בתחום הטפסים הדיגיטלים ומערכת החתימות הדיגיטליות.

פתרונות התוכנה והדיגיטל של קונסיסט מיושמים אצל למעלה מ- 1100 ארגונים ב-EMEA, בינהם מוסדות ציבוריים ופרטיים ממגזרים שונים כגון בנקאות, פיננסים וביטוח, תקשורת, אנרגיה, מוסדות אקדמיים מובילים, ארגוני בריאות ומרכזים רפואיים, חברות הייטק, עשרות משרדי ממשלה, עיריות ומועצות, וארגונים רבים נוספים. שילוב מוצרי אינטגרציית ה- Low Code/No Code API Integration של WSO2 יאפשרו ללקוחות קונסיסט להאיץ תהליכי טרנספורמציה דיגיטילת כגון רכש ולוגיסטיקה, שיווק ומכירות, שירות לקוחות ועוד.

פתרונות אינטגרציית ה –API של WSO2 מיושמים ברחבי העולם אצל אלפי ארגונים, בינהם מאות תאגידים, מהמובילים בעולם, ומאפשרים להם לרתום את מלוא הכוח של ממשקי ה-API של WSO2 ולספק באמצעותם את השירותים והיישומים הדיגיטליים בצורה יעילה ומאובטחת, להטמיע במהירות וביעילות טכנולוגיות מגוונות, לבצע אינטגרציות בין מערכות ארגוניות ולנהל גישה וזהויות באמצעות הקוד הפתוח של מוצרי החברה.

"קונסיסט היא אחת מהחברות המובילות בישראל בתחומי הפתרונות הדיגיטלים", אמר יוסי שלום, מנהל חטיבת הפיתוח בקונסיסט. "שילוב טכנולוגיית אינטגרציית ה-API במוצרי הדיגיטל שלנו יאפשר לנו לייעל באופן דרמטי את יישום המערכות שלנו תוך התממשקות מהירה למערכות הליבה הארגוניות".

סגן נשיא חברת WSO2 לאסטרטגיה, ג'ונתן מארש, אמר כ "אנו נרגשים לשתף פעולה עם קונסיסט באמצעות תוכנית ה-OEM שלנו, ולספק מענה לדרישה ההולכת וגדלה לניהול ממשקי API מקיפים ואינטגרציה עם API באמצעות פלטפורמת ה-WSO2 API Manager שלנו. שילוב המוצרים שלנו בפתרונות הדיגיטל החדשניים PB Digital ו-Doxi הופך את קונסיסט לשותפה אסטרטגית בהעצמת לקוחות משותפים ותאפשר לארגונים להשיג ביעילות גבוהה את יעדי הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם. ”

אודות WSO2
WSO2 נוסדה ב-2005 והפתרונות שלה מאפשרים לאלפי ארגונים, בינהם מאות מהתאגידים הגדולים בעולם, אוניברסיטאות מובילות וממשלות, להגשים את מטרות הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם ביעילות, לבצע יותר מ-18 טריליון טרנסאקציות ולנהל יותר מ-500 מיליון זהויות בשנה. באמצעות הפתרונות של WSO2 לממשקי API, לאינטגרציה ולניהול זהויות וגישה של לקוחות (CIAM), ארגונים מסוגלים כיום לרתום את מלוא הכוח של ממשקי ה-API שלהם ולספק בצורה מאובטחת מגוון שירותים ויישומים דיגיטליים. גישת קוד ה-API הפתוח של WSO2 מסייעת למפתחים ולארכיטקטים להיות פרודוקטיביים יותר ולפתח במהירות מוצרים דיגיטלים. ל-WSO2 יש למעלה מ-900 עובדים ברחבי העולם עם משרדים באוסטרליה, ברזיל, גרמניה, סרי לנקה, איחוד האמירויות, בריטניה וארה"ב. מידע נוסף אודות החברה ניתן למצוא בכתובת https://wso2.com, ובעמודי החברה בלינקדאין ובפייסבוק.

אודות קונסיסט:
קבוצת קונסיסט הינה חברת הייטק וטכנולוגיית מידע בינלאומית המתמחה באספקת פתרונות תוכנה, חומרה ושירותים מקצועיים בתחומי טכנולוגיית המידע. קונסיסט הוקמה לפני יותר מ-45 שנים ומעסיקה כ-1,000 עובדים ברחבי העולם, לרבות גרמניה, ספרד, ארה"ב, ברזיל, ארגנטינה מקסיקו ועוד. קונסיסט מתמחה בפיתוח מערכות תוכנה ומידע, בתשתיות מחשוב, בשיווק ויישום מערכות תוכנה של ספקים מובילים אחרים וכן בשירותים מקצועיים לפיתוח אצל לקוחותינו במסגרת של פרויקטים, שירותי ייעוץ, מיקור חוץ והשמה.


לקבוצת קונסיסט יש למעלה מ-1100 לקוחות בישראל וב-EMEA, כולל ארגונים מובילים במשק, בינהם מוסדות פיננסים וחברות אשראי, חברות ביטוח, עיריות ומועצות, עשרות משרדי ממשלה וגופי סמך, חברות הייטק, חברות תקשורת גדולות ועוד. 

לפרטים נוספים:ofirg@consist.co.il   050-933-5544

דילוג לתוכן