חדרי שירות הלקוחות הוירטואלים של קונסיסט
חדרי שירות הלקוחות הוירטואלים של קונסיסט
מערך שירות הלקוחות של ארגונים כיום דורש יותר תשומת לב ומחייב את הארגון לבצע התאמות ע"מ לשמר לקוחות. בשפה השיווקית, תהליך זה של הרחבת מעגל הלקוחות ושימורו נקרא 'מסע הלקוח', או Customer Journey.
על-מנת ללוות את הלקוח במסע ולאפשר לו חווית לקוח מיטבית, פיתחנו בקונסיסט את פתרון חדר שירות הלקוחות הוירטואלי שמטרתו היא לתת מענה לתהליכים המחייבים בין היתר מפגש פרונטאלי מקוון, ללא צורך להטריח את הלקוח להגיע לארגון באופן פיזי.
תהליכים עסקיים בחדרי השירות הלקוחות הוירטואלים
- נציג הארגון יכול ליזום פגישת שירות ולזמן את הלקוחות באמצעות שליחת מיסרון SMS, הודעת צ'אט או וואטסאפ עם קישור לחדר הוירטואלי.
- כמו כן, הלקוח, באמצעות ממשק רב-ערוצי על-פי העדפתו – צ'אט באתר האינטרנט או בעמוד הפייסבוק של הארגון, יכול לבקש פגישה וירטואלית עם נציג הארגון.
החדר משלב את הרכיבים הבאים:
- רכיב שיחות וידאו המאפשר לקיים פגישות שירות עם לקוחות, ראיונות עבודה עם מועמדים ושיחות עם שותפים עסקיים בקלות רבה מכפי שניתן היה עד כה, ללא צורך בהתקנת אפליקציה.
ניתן למתג את החדר הוירטואלי בהתאם לקו העיצובי של הארגון מבחינת רקע, צבעוניות, לוגו, סלוגן ועוד! - רכיב טפסים דיגיטלים חכמים באמצעות PB Digital
החדר הוירטואלי משלב את כל הטפסים הדיגיטלים שהלקוח נדרש למלא, והוא יכול לעשות כן בנוחות בכל פלטרפורמה – מחשב, טאבלט וסמארטפון, ובגלישה משותפת ביחד עם הנציג. היכולת של הנציג למלא את הטפסים במשותף עם הלקוח מייעלת את התהליך, מונעת טעויות ומשפרת משמעותית את חווית הלקוח. בסיום התהליך הלקוח יכול לחתום על הטפסים באמצעות הסמארטפון או עכבר המחשב עם מערכת החתימות הדיגיטליות Doxi של קונסיסט.
כל מסמך שנפתח בשולחן העבודה מוצג גם בתיק ממסכים וניתן לאגוד מספר מסמכים ולהוציא אותם כחבילה לסבב חתימות דיגיטליות של הנוכחים בחדר ואחרים.
- רכיב תקשורת אומניצ'אנל GLASSIX, המאפשר לנציגי השירות והמכירות לספק שירות למספר לקוחות בו-זמנית באמצעות הערוצים הדיגיטלים השונים – וואטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם, צ'אט, מיסרונים ועוד. כל האינטראקציות מרוכזות עבור הנציג בממשק אחוד והוא יכול לעבור מלקוח ללקוח ומערוץ לערוץ, להעביר ללקוחות תוצרי הסבר והדרכה, טפסים דיגיטלים ועוד. בתקשורת אומניצ'אנל נציג אחד מסוגל לספק שירות לכמה וכמה לקוחות בו-זמנית, ותודות ליכולת זו, זמני ההמתנה לנציג מתקצרים מאוד, הארגון חוסך במשאבים וחווית הלקוח משתפרת באופן משמעותי.
- רכיב בוט חכם מבוסס AI, קולי וטקסטואלי, המאפשר לכל מחלקה בארגון ליצור עבור עצמה תזרימי שיחה – טקסטואלים וקוליים. הבוט מקבל את פני הלקוח כשזה פונה לראשונה לארגון, אוסף ממנו את המידע הנדרש לקראת הפגישה, ואז שולח קישור המוביל לחדר הוירטואלי.