טרנספומציה דיגיטלית של תהליכי HR, רכש, לוגיסטיקה ואחרים

טרנספורמציה דיגיטלית כלל-ארגונית

טרנספורמציה דיגיטלית כלל-ארגונית

טרנספורמציה דיגיטלית מהווה שינוי בדרך שבה ארגונים מתנהלים, מספקים שירות, מוכרים ומנהלים את הקשר והתקשורת שלהם עם הלקוחות והמשתמשים בארגון.

תהליך חוצה ארגון של טרנספורמציה דיגיטלית בכוחו לייעל תהליכים פנים-ארגוניים ולהוביל לכך שהארגון יוכל להעניק ללקוחותיו חוויות שירות חדשניות, מתקדמות ויעילות מכפי שהיה אפשרי עד כה. המטרה של תהליך כזה היא  לחזק משמעותית את הקשר של הארגון עם הלקוחות ולמקסם את נאמנותם למוצרים ולשירותים של הארגון.

איפיון ויישום של תהליך מקיף לטרנספורמציה דיגיטלית מחייבים בחינה מחודשת של כלל ההיבטים התפעוליים בארגון. כדי שהתהליך יהיה אפקטיבי, הוא דורש הסתכלות על כל מחלקות הארגון והתהליכים והפעילויות המתבצעים בהם והטמעת הפתרונות הטכנולוגיים בהתאם.

צוות PB Digital בקונסיסט צבר ניסיון רב-שנים ביישום של תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים מהמובילים והגדולים בישראל. תהליכים אלו כללו איפיון של הצרכים הארגוניים, מיפוי של דרישות הלקוחות, והתאמת פתרון מקיף כדי לספק מענה לכל אלו.

ייעול התהליכים במחלקת משאבי אנוש באמצעות ערכת טפסים דיגיטלים

בתחום משאבי האנוש מספקת קונסיסט, באמצעות מערכת PB Digital, מודול החתימות Doxi ו- CONSIST VR לחדרים וירטואלים, פתרון מקיף הכולל שיחות וידאו ללא צורך בהורדת אפליקציה מצד הלקוח וערכה שלמה של טפסי HR דיגיטלים הנדרשים כדי להפוך את כל תהליך קליטת העובדים והניהול השוטף במחלקה לדיגיטלי מקצה לקצה. באמצעות הפתרון, מחלקת משאבי אנוש יכולה,למשל, לשלוח לעובדים את כל הטפסים והמסמכים הנדרשים – למחשב ולסמארטפון, והעובדים יכולים למלא את כל הטפסים בכל פלטרפורמה שנוחה להם, מתי ואיך שנוח להם.

המערכת מספקת ממשק ידידותי ונוח עם חיווי של הטפסים שמולאו ואלו שנותרו למלא, והטפסים – בין אם מדובר בטפסי PDF דיגיטלים או טפסי HTML  חכמים, הנם נוחים מאוד למילוי הן במכשירים ניידים והן במחשב.

תהליכי רכש

PB Digital פותחה במקור כמערכת OUTPUT MANAGEMENT SYSTEM על-מנת לאפשר לארגונים לעצב ולהפיץ מסמכים דיגיטלים ומודפסים בתהליכי רכש. כיום מטפלת PB Digital במיליוני מסמכי רכש בישראל, ארה"ב ואירופה, ותודות להיותה פתרון מוכח המסוגל לעמוד בעומסים גבוהים המאפיינים ארגונים גדולים, המערכת נבחרה, למשל, על-ידי ענקית הקמעונאות הגרמנית 'בלה'.

באמצעות PB Digital ניתן לשלב בחשבוניות הצעות שיווקיות מותאמות על-פי הפרופיל של כל לקוח, להפיק מידע עסקי חיוני ועוד.

 תהליכי לוגיסטיקה

PB Digital מותקת אצל יצרנים מובילים בישראל – חברות תרופות, חברות ענק בתחום של מוצרי בנייה, יצרניות בתחום החקלאות ועוד – ומאפשרת לנהל ביעילות את מערך האריזה והשילוח של מאות אלפי מוצרים. היכולת של המערכת לטפל בהפקתם של מיליוני מסמכים – תעודות משלוח, מדבקות ועוד – הופכת אותה למערכת אסטרטגית עבור הארגונים המובילים בישראל בתחום התעשייה השונים. ה- DESIGNER  הידידותי של המערכת מאפשר לארגונים לעצב ולהפיק בעצמם מסמכים מודפסים ודיגיטלים על-פי הקו התדמיתי של הארגון, בד"כ מבלי צורך להעסיק מיישם או מפתח.

תהליך טרנספורמציה דיגיטלית עם הגמישות של PB Digital

טרנספורמציה דיגיטלית היא תהליך מתמשך, ותודות לגמישות של  PB Digital, הארגון לא נדרש להחליף את המערכות הארגוניות הקיימות, שכן המערכת מתממשקת למרבית מערכות הליבה הקיימות בשוק. צוות המיישמים והמפתחים שלנו בקונסיסט, המונה עשרות מיישמים/ות ומפתחים, מסוגל לתפור פתרון מיטבי כדי לספק לארגון מענה אשר יאפשר לו להסתגל במהירות לסביבה התחרותית והעסקית המשתנה.

דילוג לתוכן