מאמר - איל קובי copy
Picture of איל קובי

איל קובי

מנהל מכירות - חטיבת PB Digital וטכנולוגיות טפסים בקונסיסט

כיצד PB eSign – פתרון שרת החתימות הדיגיטלי של קונסיסט, מאפשר לבצע תהליכי אצווה מרובי קבצים תוך מתן מענה למספר רב של חותמים (CA's)

מאת איל קובי, מנהל פעילות טכנולוגיות טפסים מתקדמות בקונסיסט

בעולם הדיגיטלי המהיר של היום, יצירה, עיצוב, הפצה וניהול של מסמכים דיגיטלים באופן יעיל ובטוח הוא קריטי לכל ארגון גדול הנדרש לשלוח למאות אלפי ואפילו מיליוני לקוחותיו מסמכים חתומים דיגיטלית על-ידי שרת חתימות דיגיטליות. ארגונים כגון חברות דלק ואנרגיה, חברות תקשורת ואינטרנט, מוסדות אקדמים ואחרים, נדרשים לשלוח באופן קבוע חשבוניות ומסמכים אחרים לכמות גדולה מאוד של לקוחות, כשהמסמכים צריכים להיות עם אישור CA. במאמר זה אסקור את הפתרון של קונסיסט מערכות וטכנולוגיות בתחום שרת החתימות הדיגיטלי, המיושם בהצלחה אצל ארגונים מובילים בישראל, אירופה וארה"ב.

מהו שרת חתימות דיגטלי?

שרת חתימות דיגיטליות מאפשר לארגונים לשלוח מיליוני קבצי PDF דיגיטליים ללקוחותיהם – חשבוניות, תעודות וכו' – עם אישור CA. חטיבת טכנולוגיות טפסים, מסמכים דיגיטלים וחתימות דיגיטליות בקונסיסט הייתה מהחלוצות בתחום זה, ופיתחה מספר פתרונות בתחום הטפסים והמסמכים הדיגיטלים עם חתימה דיגיטלית, כשאחד מסוויטת הפתרונות הללו, הנקרא MAGNUM, הוא פתרון שרת החתימות הדיגיטליות PB eSign. 

PB eSign הוא פתרון שרת חתימות דיגיטליות מתקדם מבית קונסיסט, והוא מיועד לענות על צרכי ארגונים גדולים. הוא משמש כשרת חתימות בעל עוצמה וגמישות, ומאפשר יצירה והפצה של מסמכים חתומים דיגיטלית בקנה מידה רחב. בין אם אתם צריכים לשלוח חוזים, הסכמים, חשבוניות או כל מסמך אחר הדורש חתימה דיגיטלית מאובטחת, PB eSign מבטיח שהתהליך יהיה מהיר, בטוח וחוקי.

מה מייחד את PB eSign?

מהירות ופשטות: כדי להתחיל לעבוד עם שרת החתימות הדיגיטלי של PB eSign, אין צורך בתשתית מיוחדת: ניתן להתקין את  PB eSign על שרת קיים בארגון, ובתוך זמן קצר ביותר כבר ניתן להפיק מאות אלפי ומיליוני מסמכי PDF עם חתימה דיגיטלית מאובטחת ולהפיצם ללקוחות.

קלות שימוש: פתרון שרת החתימות הדיגיטלי PB eSign משתלב בקלות ובמהירות עם תשתית ה-IT הקיימת בארגון שלכם, כולל CRM, ERP ויישומים עסקיים אחרים. הדבר מבטיח מעבר חלק לפעילותכם. 

גמישות ועוצמה: PB eSign פותח במטרה לטפל בדרישות הגבוהות של ארגונים גדולים והוא מסוגל לעבד מיליוני קבצי PDF דיגיטליים בקצבים גבוהים מאוד.

אוטומציה: PB eSign, כמו גם מערכות הטפסים הדיגיטלים והחתימות הדיגיטליות הנוספות של קונסיסט, הכלולות בסוויטת MAGNUM, מאפשר להפוך תהליכים ארגוניים רבים לאוטומטיים ויעילים. PB eSign משתלב בצורה חלקה עם המערכות הקיימות שלכם, מפחית התערבות ידנית ומגביר את הפרודוקטיביות.

ממשק ידידותי למשתמש: PB eSign כולל ממשק ידידותי לעיצוב טפסים ומסמכים, המאפשר לעצב וליצור בקלות מסמכים מעוצבים בהתאם לזהות העיצובית של הארגון – מבחינת לוגו, צבעוניות, פונטים, תמונות וכו'.

יכולת להוסיף מספר חתימות בהתאם לדרישות התהליך: מסמכי ה-PDF עם החתימה הדיגיטלית המאובטחת שהפתרון מפיק יכולים להיות מעוצבים לפני תהליך החתימה על-ידי שרת החתימות, או שניתן גם לחתום על מסמכי PDF קיימים, ולהוסיף ריבוי חתימות בהתאם לצורך ולדרישות הארגוניות.

עמידה בתקנות: PB eSign עומד בסטנדרטים ובתקנות בינלאומיים מחמירים, ומבטיח שהחתימות הדיגיטליות שלכם יוכרו חוקית כחתימה מאובטחת. ניתן גם להתממשק למערכות צד ג' כדי לספק חתימה מאושרת על-פי דרישות החוק.

מסלולי ביקורת: ניתן לשמור העתקים דיגיטלים  של כל המסמכים שנחתמו על-ידי שרת החתימות הדיגיטלי של PB eSign.

יתרונות השימוש ב-PB eSign

הפתרון חוסך לארגונים משאבים רבים: PB eSign ממזער למינימום את הצורך במסמכים פיזיים, מה שמפחית עלויות הדפסה, אחסון ודיוור.

יעילות במשאבים: הפתרון מאפשר לבצע אוטומציה של תהליכי עבודה עם מסמכים, ובכך חוסך משאבים יקרי ערך, דבר המאפשר לצוות בארגון להתמקד במשימות אחרות.

מדוע לבחור ב-PB eSign עם היישום של קונסיסט?

רקורד מוכח: קונסיסט היא מהחלוצות בתחום של טכנולוגיות טפסים דיגיטלים וחתימה דיגיטלית, והפתרון של PB eSign, כמו גם המערכות הדיגיטליות האחרות שלנו, זוכה לאמון של ארגונים מובילים בישראל ובאירופה.

חדשנות ואמינות: כחלוצה בעולמות טכנולוגיות הטפסים, קונסיסט  משקיעה  כל העת בחדשנות על מנת לספק ללקוחותינו טכנולוגיה מתקדמת ושירות אמין. עם PB eSign תוכלו להיות בטוחים שאתם משתמשים בפתרון החתימות הדיגיטליות המתקדמים מסוגו.

מחויבות למצוינות: המחויבות שלנו למצוינות מניעה אותנו לספק מוצרים ושירותים יוצאי דופן. PB eSign נועד לעלות על ציפיותיכם, ולספק חוויית שירות ותפעול ברמה הגבוהה ביותר.

דילוג לתוכן