omnichannel
תמונה של אופיר גרינר

אופיר גרינר

מנהל חטיבת PB Digital וטכנולוגיות טפסים בקונסיסט

היתרון שבסינרגיה: סוויטת הטפסים והתהליכים הדיגיטלים MAGNUM מספקת הרבה יותר מסך חלקיה

בעידן שבו ארגונים שואפים להתייעלות, למהירות תגובה ולחדשנות דיגיטלית – השאלה איננה רק אם להפוך תהליכים לדיגיטליים, אלא איך לעשות זאת בצורה חכמה, אחידה ובטוחה.

כמנהלי טכנולוגיות בארגונים, אנחנו מכירים היטב את האתגרים: טפסים דיגיטליים שלא "מדברים" עם מערכות הליבה, מערכות חתימה דיגיטלית שעובדות בנפרד מתהליכי העבודה, וחוסר אינטגרציה שמוביל לעיכובים, לטעויות ולחוויית משתמש לא מיטבית.

כאן נכנסת לתמונה סוויטת הפתרונות MAGNUM של קונסיסט — והיא עושה זאת בגישה אחרת לגמרי: אינטגרטיבית, חכמה ומשולבת מקצה לקצה.

מה הופך את MAGNUM לפתרון ייחודי?

סוויטת MAGNUM מאחדת מספר מרכיבי מפתח לפלטפורמה אחת מקיפה ומתקדמת:

  • PB Digital – המנוע ליצירת טפסים דיגיטליים מתקדמים, גמישים ומותאמים אישית.
  • BLOX – מערכת חכמה לבניית תהליכי עבודה אוטומטיים וללא צורך בקוד.
  • API Integration – רכיב אינטגרציה מהיר למערכות קיימות (ERP, CRM, HR ועוד).
  • Doxi פתרון חתימה דיגיטלית – מאובטח, מותאם לתקנים ומובנה כחלק טבעי מהתהליך.
  • מערכת הנגשת המסמכים NAGIX -היוצרת מסמכי PDF-UA באופן אוטומטי וממוכן

בשילוב נכון, כלים אלו מאפשרים ליצור תהליכים דיגיטליים יעילים, מאובטחים וחכמים – כאלו שבהם כל שלב בתהליך מחובר אוטומטית לשלב הבא ולמערכות הליבה הארגוניות, ללא צורך בפיתוח מורכב או עבודה ידנית.

דוגמה לתהליך אינטגרטיבי: משכנתא דיגיטלית מקצה לקצה

ניקח לדוגמה תהליך קבלת משכנתא באמצעות MAGNUM המיושם בבנקים:

  • הגשת בקשה: הלקוח נכנס לאתר האינטרנט של הבנק וממלא טופס דיגיטלי ידידותי (PB Digital).
  • עיבוד נתונים: המידע זורם אוטומטית למערכת ניהול תיקי המשכנתאות (באמצעות API Integrator).
  • אישור ובקרה: BLOX מפעיל תהליך עבודה פנימי – ניתוח נתונים, בדיקת זכאות, שליחת התראה לגורם מאשר.
  • חתימה דיגיטלית: הלקוח מקבל מסמכים לחתימה דיגיטלית מאובטחת, מכל פלטפורמה ובכל זמן.
  • סגירת תיק: כל הנתונים והמסמכים משולבים אוטומטית בתיק לקוח דיגיטלי במערכת הבנק.
  • מערכת NAGIX מאפשרת להפוך את כל הטפסים – בין אם מדובר במאות אלפי או מיליוני טפסים – למונגשים בהתאם לדרישות החוק ועקרון ההכלה בנגישות.

דוגמאות נוספות לשימוש אינטגרטיבי:

  • הצטרפות דיגיטלית למועדון לקוחות: מילוי טופס דיגיטלי >> עדכון CRM >> הפעלת קמפיין Welcome >> חתימה דיגיטלית על תנאים, יצירת סבב חתימות של מנהלים בארגון.
  • ניהול ביקורי טכנאים: פתיחת טופס דיגיטלי בשטח >> סנכרון עם מערכת השירות >> חתימה דיגיטלית של הלקוח במקום >> סגירת קריאה מהירה.

בכל אחד מהמקרים, הייחוד של MAGNUM הוא בזרימה החלקה של המידע, בהפחתת תקלות אנוש, וביכולת להאיץ משמעותית מגוון תהליכים תפעוליים ואת זמני השירות מבלי להעמיס על משאבי הפיתוח של הארגון.

היתרונות הברורים לארגונים

  1. מהירות יישום: אין צורך בפיתוחים מורכבים או חיבורי API מסורבלים. הכלים יודעים לעבוד יחד.
  2. חוויית משתמש חלקה – העובדים והלקוחות נהנים מתהליך רציף ואינטואיטיבי.
  3. התייעלות תפעולית – צמצום משימות ידניות ושיפור זמני תגובה.
  4. אבטחה ותאימות – שימוש בחתימות דיגיטליות מוכרות ותואמות רגולציה.
  5. גמישות והתאמה אישית – התאמת כל תהליך לצרכי הארגון, עם יכולת שינוי מהירה.

לסיכום

ארגון שרוצה לבצע דיגיטציה חכמה של תהליכים לא יכול להסתפק בפתרונות נקודתיים. הוא זקוק לסוויטה אינטגרטיבית שעובדת באופן הרמוני כמקשה אחת – בדיוק כפי ש-MAGNUM מאפשרת. במקום להנדס מחדש כל שלב בתהליך, אפשר לסמוך על פלטפורמה שיודעת לחבר בין כל החלקים – ולייצר חוויית תפעול דיגיטלית שלמה, בטוחה ויעילה.

זה היתרון שבאינטגרציה. זה היתרון של MAGNUM.

דילוג לתוכן