banner - consist and partner copy5
תמונה של אופיר גרינר

אופיר גרינר

מנהל חטיבת PB Digital וטכנולוגיות טפסים בקונסיסט

פרטנר תקשורת משיקה את גרסה 7 של מערכת PB Digital – לשירות לקוחות דיגיטלי, מדויק ונגיש מתמיד

פרטנר תקשורת היא אחת מחברות התקשורת הגדולות והמובילות בישראל, ומספקת מגוון רחב של שירותים מתקדמים בתחומי הסלולר, הטלוויזיה, האינטרנט והחשמל. החברה משרתת מיליוני לקוחות פרטיים ועסקיים, ומובילה את השוק בחדשנות, באיכות השירות ובמחויבות לסטנדרטים גבוהים של טכנולוגיה, רגולציה ונגישות. פרטנר פועלת מתוך חזון של מצוינות טכנולוגית ושירות אישי, וממשיכה להציב את הלקוח במרכז בכל אינטראקציה.

מערכת MAGNUM/PB Digital מבית קונסיסט לטפסים ומסמכים דיגיטליים חכמים מותקנת אצל פרטנר מאז 2006, ובשבוע החול לנו הכבוד להגיע למשרדי פרטנר בראש העין כדי לציין את ההשקה והעלייה לאוויר של גרסה 7 של המערכת. לאחר אירוע ההשקה המרשים ביקשנו מרחל נחום, מנהלת אגף OCIO בפרטנר, לספר לנו על הקשר של פרטנר עם מערכת PB Digital וקונסיסט לאורך השנים ועל התועלת של הגרסה החדשה של המערכת.

רחל נחום, מנהלת אגף OCIO בפרטנר תקשורת, תוכלי לספר לנו על הקשר של פרטנר עם קונסיסט ומערכת PB Digital?

בשמחה. מערכת PB Digital, שבעבר נקראה PrintBOS, מלווה את פרטנר כבר משנת 2006. מדובר במערכת מרכזית וקריטית לכל תהליך ההפקה, העיצוב, הניהול והשליחה של טפסים ומסמכים ללקוחות. לא מדובר רק במערכת "מאחורי הקלעים", אלא בכלי שמאפשר לנו לתת ללקוחות שירות מדויק, מהיר ונגיש, כחלק בלתי נפרד מחוויית השירות של פרטנר.

מה כלל המעבר לגרסה 7, ואיך התנהל התהליך בפועל?

המעבר לגרסה 7 כלל שדרוג מקיף של המערכת, התקנת שרתים חדשים וחדשניים, ושיפור כולל של תשתיות ותהליכי העבודה. כל זאת. לשמחתנו, ותודות למקצועיות של הצוותים שלנו ושל קונסיסט, המעבר בוצע ללא כל הפרעה בשירות וללא השבתה של המערכת, למרות שמדובר בפלטפורמה שמנהלת אצלנו עשרות אלפי טפסי לקוח מדי יום. המעבר היה חלק, מתוכנן ומקצועי – והמשיך את המסורת של עבודה אמינה ויעילה עם צוות קונסיסט.

מה מייחד את גרסה 7 של המערכת החדשה?

הגרסה החדשה כוללת פיצ’רים מתקדמים לדיזיין וניהול תבניות, שמייעלים מאוד את עבודת המיישמים שלנו. בעזרת הכלים החדשים – קל לנו יותר לייצר, לעדכן ולשכפל מאות תבניות של טפסים ומסמכים מסוגים שונים, המותאמים אישית לכל שירות ולקוח – החל מהצטרפות לשירותי סלולר, דרך פרטנר TV ועד לשירותי חשמל.

איך המערכת תורמת לעמידה בדרישות החוק והנגישות?

בכל עסקה שנעשית מול לקוח, המערכת מתעדת את הפעולה, יוצרת מסמך PDF ומנגישה אותו לפי תקן UA-PDF הבינלאומי המחמיר, כנדרש על פי חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. זהו חלק מהמחויבות של פרטנר – גם כחברה עם מודעות חברתית וגם כחברה שמכבדת את החוק ואת הלקוחות שלה.

ולסיכום – מהי המשמעות הארגונית של PB Digital בפרטנר כיום?

PB Digital היא חלק אינטגרלי מה-DNA התפעולי. היא לא רק תומכת בתהליכי שירות – אלא מאפשרת תיעוד, הנגשה, התממשקות למערכת ה-CRM שלנו, וכל זה בצורה חלקה שמספקת חוויית לקוח מיטבית. אין לנו ספק שהשדרוג הזה ימשיך לשרת אותנו – ואת הלקוחות שלנו – גם בשנים הבאות.

תודה רחל! קונסיסט גאה להיות חלק מהפעילות של חברה מובילה כמו פרטנר תקשורת!

אופיר גרינר, מנהל חטיבת טכנולוגיות טפסים דיגיטליים בקונסיסט מוסיף : "שדרוג הגרסה היה צעד אסטרטגי חשוב בדרך של פרטנר לעולם תפעול דיגיטלי מתקדם. הגרסה החדשה מאפשרת האצה משמעותית של תהליכים תפעוליים, לצד חיסכון ניכר בזמן עבודה ובמשאבים. הממשק החדש תוכנן במחשבה על מיישמי המערכת, ומציע סביבת עבודה ידידותית שמאפשרת הקמה ותחזוקה של תהליכים בצורה עצמאית, פשוטה וגמישה. בנוסף, השדרוג פותח אפשרות לשילוב קל של מודולים ויכולות חדשות של הגרסה – ומעניק לארגון גמישות תפעולית וחדשנות מתמשכת."

דילוג לתוכן