PB eSign article copy
Picture of איל קובי

איל קובי

מנהל מכירות - חטיבת PB Digital וטכנולוגיות טפסים בקונסיסט

שרת חתימות דיגיטליות מאובטחת – פתרון מקיף לארגוני SMBs ו-Enterprise. וגם – חתימה דיגיטלית מאובטחת או מאושרת? מתי צריך את מה?

שרת חתימות דיגיטליות דוגמת PB eSign של קונסיסט מהווה פתרון ייחודי המשלב טכנולוגיה מתקדמת ויכולת התאמה אישית גבוהה לצרכים של ארגוני SMBs ובמיוחד ארגוני Enterprise.

מהו שרת חתימות דיגיטליות?

שרת חתימות דיגיטליות, דוגמת PB eSign של קונסיסט, הוא פתרון ייעודי לחתימה דיגיטלית של מסמכים בקנה מידה גדול – באצוות – באופן מיידי. פתרון כזה מסוגל לחתום דיגיטלית על מספר עצום של מסמכים להפצה ללקוחות ולשותפים עסקיים. המערכת מתממשקת עם מערכות הליבה של הארגון ב-API, ומאפשרת חתימה דיגיטלית על אלפי, מאות אלפי ומיליוני מסמכים כמו חשבוניות, קבלות, טפסים דיגיטליים, ועוד – בצורה מאובטחת, מהירה ויעילה. מערכת שכזו מסוגלת להתמודד עם מאסות של מסמכים – באצוות, מה שהופך אותה לכלי רב עוצמה בעידן שבו נדרשת דיגיטציה מלאה של תהליכים ארגוניים.

היתרונות של PB eSign

חיבור API למערכות הארגון

שרת PB eSign מאפשר חיבורי API יעילים ומהירים למערכות הארגון. יכולת זו מאפשרת אינטגרציה חלקה עם מערכות ניהול המידע (ERP), מערכות CRM, מערכות לניהול מסמכים ועוד. חיבור זה גם מאפשר לארגון לשמור על רציפות בתהליכים, ללא צורך בהתערבות ידנית או שינוי בממשקים קיימים. הדבר חוסך זמן ומשאבים, ומבטיח כי כל המסמכים ייחשפו לתהליך החתימה באופן אוטומטי וללא טעויות.

מהירות ואפקטיביות

PB eSign מתוכננת להתמודד עם כמויות גדולות של מסמכים בפרקי זמן קצרים מאוד, מה שמאפשר לארגון לעמוד בלו"ז התהליכים. זהו יתרון עצום במיוחד בארגונים שבהם יש צורך בהפקת חשבוניות וקבלות בזמן אמת, כמו למשל בחברות תקשורת, בנקים וארגוני שירותים אחרים.

בטיחות ואבטחת מידע

PB eSign תומך בשיטות אבטחת מידע מתקדמות, כולל הצפנה, אימות חתימות ומנגנוני זיהוי חזקים, כדי להבטיח שהמסמכים יהיו מוגנים מפני זיופים וגניבת זהות. כל מסמך שנחתם באמצעות המערכת נחתם בצורה מאובטחת, כך שניתן לאמת את מקורו ואת שלמותו.

מה ההבדל בין חתימה מאובטחת לחתימה מאושרת

רבים מתבלבלים בין המונחים "חתימה מאובטחת" ו"חתימה מאושרת", ולכן חשוב להבהיר את ההבדלים ביניהם.

חתימה מאובטחת

חתימה מאובטחת זו חתימה דיגיטלית הנעשית באמצעות כלים טכנולוגיים המבטיחים את תקינותה ושלמותה של החתימה, כמו המערכות המתקדמות של קונסיסט- Doxi, PB Digital ו-PB eSign. המידע המוצפן של החתימה והיכולת לאמת את זהות החותם ואת שלמות המסמך מהווים חלק בלתי נפרד מתהליך זה. חתימה מאובטחת מספיקה לרוב הגדול של הארגונים וכן ברוב התהליכים העסקיים והארגוניים.

חתימה מאושרת

חתימה מאושרת זו חתימה דיגיטלית שיש לה תוקף משפטי מלא בתהליכים שעל פי החוק דורש אישור מול גורם מוסמך כמו משרד המשפטים. פתרון זה מתאים בעיקר לתהליכים שמחייבים עמידה בדרישות רגולטוריות מחמירות מאוד, וכאמור, מרבית התהליכים הארגוניים אינם דורשים חתימה מאושרת, ובמקרים רבים חתימה מאובטחת מספיקה.

לסיכום

שרת החתימות הדיגיטליות PB eSign של קונסיסט מספק פתרון מושלם לארגונים המבקשים לשלב טכנולוגיה מתקדמת בתהליכים היומיומיים שלהם. היכולת לחתום על אצוות מסמכים בצורה מאובטחת, תוך אינטגרציה עם מערכות הארגון ב-API, מאפשרת לארגונים לפעול ביעילות ובמהירות, ומבטיחה שהמסמכים ייחשפו לכל הדרישות המשפטיות והארגוניות.

דילוג לתוכן