blog API copy
Picture of איל קובי

איל קובי

מנהל מכירות - חטיבת PB Digital וטכנולוגיות טפסים בקונסיסט

קישור יעיל ומהיר בין מערכות ארגוניות – המפתח להצלחה ביישום פתרונות טרנספורמציה דיגיטלית

מאת איל קובי – מנהל פיתוח עסקי בחטיבת טכנולוגיות טפסים מתקדמות בקונסיסט

 

בעידן העסקי הדינמי של היום, קישוריות היא המפתח להצלחה בעסקים, וארגונים נדרשים לפעול במהירות וביעילות על מנת להישאר תחרותיים (TTM – Time to Market) וכדי להמשיך לפרוח ולשגשג. כדי לאפשר זאת, קונסיסט שילבה בסל המוצרים שלה את המערכת המתקדמת מסוגה בעולם כיום לחיבורי APIs בין מערכות ארגוניות מסוגים שונים.  רכיב ה- API Integrator המבוסס על מוצר ה-ENTERPRISE INTEGRATOR של חברת WS02, המאפשר לארגונים לאחד ולייעל את המערכות שלהם, לאפשר למידע לזרום ביעילות חסרת תקדים בין כל חלקי הארגון, ולמקסם את המהירות והקלות בהן הארגון יכול לפעול, להביא מוצרים חדשים לשוק, למקסם את חווית הלקוח ולהרחיב את מעגל הלקוחות.

מהו  API Integrator?

במשפט אחד, מדובר בפתרון המאפשר לארגונים לבצע אינטגרציה בין מערכות שונות ובסיסי נתונים, – לבנות, להרחיב ולאבטח פתרונות אינטגרציה מתוחכמים כדי להשיג גמישות דיגיטלית ורצף של זרימת מידע.

דוגמא שממחישה את היתרונות של הפתרון

חברה גדולה ומובילה בישראל ביקשה מקונסיסט ליישם פתרון, תחילה במחלקת משאבי אנוש, אשר ייעל את תהליך עדכוני השכר של עובדים ואישורם על-ידי ההנהלה. התהליך היה בעבר מסורבל והצריך זמן רב, ולאחר יישום הפתרון של ENTERPRISE INTEGRATOR בשילוב עם מערכת הטפסים הדיגיטלים PB DIGITAL הוא מסתיים  במהירות וביעילות חסרת תקדים.

בתהליך זה, מנהל אזור של עובד המבקש עדכון שכר מקבל קישור לטופס דיגיטלי חכם, אותו ניתן למלא בסמארטפון ובמחשב. בהתאם לתעודת הזהות של העובד, המערכת מפיקה טופס בפורמט PDF  ומעלה אותו לסבב אישורים של הגורמים הרלוונטיים. התהליך מתבצע באמצעות חבילת הפתרונות MAGNUM של קונסיסט המשלבת פתרונות לעיצוב טפסים דינאמיים, הפקה של מסמכים וסבב אישורים, ואת רכיב API Intrgrator אשר מחבר בין כל מרכיבי הפתרון – מערכת הטפסים, בסיסי הנתונים של החברה, מערכת השכר וכו'. בעבר הצריך יישום של פתרון כזה חיבורי API מורכבים ויקרים, אבל באמצעות Integrator API – כל חיבורי ה APIs מתבצעים ביעילות, ללא צורך בפיתוח או בכתיבת קוד. זו דוגמא אחת מני אינספור דוגמאות ליישום הפתרון  על-ידי קונסיסט במגוון עצום של תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים מובילים.

מהן התועלות של API Integrator?

שיפור הפרודוקטיביות על-ידי אוטומציה של תהליכים ידניים והפחתת שגיאות: הארגון יכול להפנות את המשאבים לפעילויות בעלות ערך מוסף, ועובדים יכולים להתמקד במשימות אחרות, ובכך להגדיל את הפרודוקטיביות הכללית של הארגון.

קבלת החלטות טובה יותר: מערכת מאוחדת מספקת תמונה מלאה ומדויקת של הנתונים בארגון. הדבר מאפשר למנהלים לקבל החלטות מושכלות יותר ולזהות הזדמנויות עסקיות חדשות. מידע מלא ומדויק מסייע לארגון להתנהל בצורה חכמה ויעילה יותר.

רענון השקעות קיימות: השימוש במערכות קיימות והפיכתן לשימושים חדשים מאפשר לארגון להמשיך להניב ערך מההשקעות שבוצעו בעבר ולמקסם אותן. על ידי שילוב המערכות הקיימות במערך האינטגרציה החדש, הניתן לנצל את היתרונות של טכנולוגיות חדשות מבלי לוותר על ההשקעות הקודמות.

שיפור חווית הדיגיטל: מערכות משולבות מאפשרות לארגון לספק חוויה עקבית ואישית יותר ללקוחותיו, לעובדים ולשותפים, דבר המשפר את שביעות הרצון והנאמנות של הלקוחות, ובכך תורם להצלחה העסקית של הארגון.

הגברת הגמישות: באמצעות אוטומציה, שיתוף ושימוש חוזר, האינטגרציות יכולות לסייע לארגון להגיב במהירות לתנאי שוק משתנים ולדרישות עסקיות חדשות. הגמישות הזו מאפשרת לארגון להקדים את המתחרים ולהתמודד עם אתגרים עסקיים בצורה יעילה יותר.

מוכנות לענן: API Integrator מאפשר לארגון לנצל את היתרונות של ארכיטקטורות ושיטות עבודה מקוריות בענן. הדבר כולל מקסום קנה המידה של המערכות, והוספת גמישות ויעילות של האפליקציות בארגון. עם מוכנות לענן, הארגון יכול להפעיל את האפליקציות שלו בכל סביבה טכנולוגית.

AI לאינטגרציה: העתיד כבר כאן  

מוצר ה-Enterprise Integrator של קונסיסט משלב גם טכנולוגיות AI מתקדמות לפיתוח אינטגרציות. הטכנולוגיות הללו מאפשרות ליצור קונפיגורציות משפה טבעית, להקים פרויקטים שלמים באופן אוטומטי, ולשפר פרויקטים בצורה הדרגתית באמצעות הנחיות שיחה. זה מתחיל את הפיתוח ומאפשר למפתחים להתמקד בהתאמה אישית וביישום לוגיקה מבלי להתעכב בפרטים המוצריים.

ממשק שליטה באינטגרציה (ICP)

לוח הבקרה של WSO2-CONSIST Control Plane מספק ניהול משופר לפריסות היברידיות. הוא מאפשר ניהול מאוחד של צמתים, שיפור הגלוי בסביבה, ותקשורת מאובטחת בין לוח הבקרה לצמתים. ממשק זה משפר משמעותית את השליטה והניהול של תשתית האינטגרציה בארגון.

סיכום

מוצר ה-Enterprise Integrator של Consist-WSO2 מספק לארגונים כלי רב עוצמה לאיחוד וייעול כלל המערכות בארגון. באמצעות שיפור הפרודוקטיביות, קבלת החלטות מושכלות, רענון השקעות קיימות, שיפור חווית הדיגיטל, הגברת הגמישות ומוכנות לענן, הארגון יכול להפיק את המרב מהמשאבים שלו ולהיות תחרותי ויעיל יותר. טכנולוגיות ה-AI המשולבות במוצר וממשק השליטה המתקדם מוסיפים ערך נוסף ומעצימים את יכולות הארגון.

לפרטים ולהדגמת הפתרון:

איל קובי- מנהל פיתוח עסקי, חטיבת טכנולוגיות טפסים
050-7340930

דילוג לתוכן