Magnum_20240817_115355_0000.png
Picture of איל קובי

איל קובי

מנהל מכירות - חטיבת PB Digital וטכנולוגיות טפסים בקונסיסט

סוויטת MAGNUM – מגוון פתרונות לתהליכים ארגוניים ולטרנספורמציה דיגיטלית

אם הארגון שלכם מחפש דרכים להפוך את תהליכי העבודה ליעילים בהרבה מכפי שהיה אפשרי עד כה, סוויטת פתרונות MAGNUM של קונסיסט מספקת את הכלים הנדרשים כדי להשיג את המטרות הללו, עם מערך מקיף של פתרונות דיגיטליים המאפשרים עיצוב, יצירה וניהול של טפסים ותהליכים דיגיטליים בצורה חכמה ומתקדמת.

PB Digital: טפסים דיגיטליים חכמים

בבסיס סוויטת MAGNUM עומדת מערכת PB Digital, פתרון מוביל ליצירה, ניהול והפצת טפסים דיגיטליים חכמים המיושם בהצלחה מזה שנים אצל ארגונים מובילים בישראל וב-EMEA. המערכת מאפשרת לארגונים לעצב ולהפיץ מיליוני מסמכים דיגיטליים בקלות ובמהירות, תוך שמירה על רמת אבטחה גבוהה והתאמה אישית לדרישות הרגולטוריות. הפתרון מעניק לארגונים את היכולת לשפר את תהליכי העבודה שלהם ולהפוך את איסוף, ניהול והפצת הנתונים למהירים ויעילים יותר.

BLOX: עיצוב ויצירת טפסים ותהליכים דיגיטליים

מערכת BLOX, עוד רכיב מרכזי בסוויטת MAGNUM, מאפשרת עיצוב ויצירת טפסים ותהליכים דיגיטליים בצורה פשוטה וקלה ב-DRAG&DROP. עם ממשק משתמש ידידותי ופקדים מתקדמים לעיצוב, כל משתמש, אפילו ללא ידע טכני מעמיק, יכול ליצור טפסים ותהליכים דיגיטליים מותאמים אישית. BLOX מאפשרת לארגונים לחסוך בזמן ומשאבים על ידי יצירת פתרונות דיגיטליים בקלות ובמהירות.

API Integrator: חיבורי API ללא כתיבת קוד

אחד מהאתגרים הגדולים של ארגונים בעידן הדיגיטלי הוא הצורך לשלב מערכות ליבה שונות ולעבוד עם מידע ממקורות מגוונים. מערכת API Integrator של MAGNUM מספקת פתרון גמיש וקל לחיבורי API בין מערכות ארגוניות שונות ללא צורך בכתיבת קוד. המערכת, המבוססת על הטכנולוגיה של חברת WS02, מובילה עולמית בתחום של פתרונות API, מאפשרת חיבור קל ומהיר בין מערכות הליבה הארגוניות, מה שמקל על תהליכי אינטגרציה ומבטיח זרימת מידע חלקה בין כל חלקי הארגון.

Doxi: מערכת לחתימות דיגיטליות

במסגרת סוויטת MAGNUM, מערכת Doxi מאפשרת לארגונים ליצור ולהשלים סבבי חתימות דיגיטליות בצורה פשוטה ומאובטחת. עם יכולת לאמת חתימות ולהבטיח את שלמות המסמכים, Doxi מספקת פתרון אידיאלי לארגונים שמחפשים להאיץ תהליכים ולאפשר חתימה דיגיטלית קלה ומהירה, בין אם על ידי עובדים, לקוחות או שותפים עסקיים.

PB eSign: פתרון שרת חתימות דיגיטליות

עוד רכיב חשוב ב-MAGNUM הוא PB eSign, שרת חתימות דיגיטליות מתקדם שמאפשר לארגונים לשלוח כמויות גדולות מאוד של מסמכים חתומים דיגיטלית בצורה מאובטחת. PB eSign מתאים לארגונים גדולים  שצריכים לנהל כמות עצומה של מסמכים חתומים דיגיטלית, כמו חשבונות ללקוחות וכד', ומספק להם פתרון אמין ובעל רמת אבטחה גבוהה.

פתרון להנגשת מסמכים לפי עקרון ההכלה בנגישות

העולם הולך לכיוון של נגישות והכלה, ו-MAGNUM לא נשארת מאחור. הסוויטה כוללת את NAGIX – פתרון מוביל להנגשת כמויות גדולות של מסמכים בהתאם לדרישות החוק ועקרון ההכלה בנגישות, מה שמאפשר לארגונים להבטיח שכל המסמכים שלהם יהיו נגישים לכל האוכלוסייה, כולל אנשים עם מוגבלויות ראייה.

ייעול אינסופי של תהליכים ארגוניים

באמצעות סוויטת MAGNUM, צוות המומחים של קונסיסט יכול לגבש וליישם פתרונות דיגיטליים עבור כמות אינסופית של תהליכים ארגוניים. בזכות הכלים החכמים והפתרונות הגמישים שבסוויטה, הארגונים יכולים להפוך את התהליכים שלהם ליעילים יותר, מהירים יותר, ולחסוך במשאבים. הסוויטה מאפשרת לארגונים להוביל את התהליכים הדיגיטליים שלהם קדימה ולהתאים את עצמם לצרכים המשתנים של השוק בצורה הטובה ביותר.

.

דילוג לתוכן