איזה תהליך ארגוני copy
Picture of איל קובי

איל קובי

מנהל מכירות - חטיבת PB Digital וטכנולוגיות טפסים בקונסיסט

השתמשו בעוצמה של חיבורי API ללא כתיבת קוד ובסוויטת פתרונות הדיגיטל MAGNUM כדי לייעל מגוון רחב של תהליכים ארגוניים

ארגונים נדרשים היום להתמודד עם מגוון אתגרים טכנולוגיים בכדי להישאר תחרותיים ולשפר את ביצועיהם. הטרנספורמציה הדיגיטלית הפכה לחיונית, והיא כוללת את התאמת התהליכים העסקיים לשיטות עבודה חדשניות ומתקדמות. אחד הכלים המרכזיים בתהליך זה הוא  Enterprise Integrator – מערכת המיושמת בישראל על-ידי קונסיסט כחלק מסל פתרונות הדיגיטל שלה בעולמות הטפסים והמסמכים הדיגיטלים. פתרון קוד פתוח חזק ואמין זה מסייע לארגונים להטמיע טכנולוגיות חדשות ולהתמודד עם האתגרים השונים הנלווים לשינויים הדיגיטליים.

מהות הפתרון:

Enterprise Integrator, המיושמת בישראל על-ידי קונסיסט, פותחה על-ידי חברת WS02- מובילה עולמית בפתרונות אינטגרציית API ב- LOW CODE/NO CODE, המערכת מאפשרת לארגונים לבנות, להרחיב ולהגן על פתרונות אינטגרציה מתקדמים על מנת להשיג גמישות דיגיטלית בתהליכים עסקיים. 

undefined

תועלות לארגון

יעילות ושיפור תהליכים עסקיים

פתרון ה-Enterprise Integrator מאפשר לארגונים לחבר בין מערכות שונות בצורה חלקה ויעילה, ובכך לשפר את תהליכי העבודה הפנימיים. הוא מספק גמישות גבוהה המאפשרת לארגונים להתאים את הפתרונות לצרכים המדויקים שלהם. באמצעות אינטגרציה יעילה, ניתן להפחית את זמני העיבוד וההעברה של נתונים בין מערכות, להקטין את השגיאות האנושיות ולשפר את ביצועי המערכת הכוללים.

תמיכה בקוד פתוח וגמישות בהתאמה אישית

כפתרון קוד פתוח,  Enterprise Integrator מספק גמישות רבה ושקיפות גבוהה. ארגונים יכולים להתאים את הפתרון לצרכים הספציפיים שלהם, להוסיף פונקציות חדשות ולהתאים את המערכת לדרישות המשתנות. התמיכה בקוד פתוח גם מאפשרת לקהילה הרחבה לתרום לפיתוח ולשיפור הפלטפורמה, מה שמוביל לפתרון מתקדם ומתעדכן באופן מתמיד.

אינטגרציה עם מגוון רחב של טכנולוגיות

Enterprise Integrator תומך במגוון רחב של פרוטוקולים וטכנולוגיות, כולל HTTP, SOAP, REST, JMS ועוד. הדבר מאפשר לארגונים לחבר בין מערכות ותיקות לחדשות, ולשלב שירותים מקוונים ושירותים מקומיים בקלות. התמיכה הרחבה הזו מאפשרת לארגונים לנצל את היתרונות של טכנולוגיות מתקדמות מבלי לוותר על המערכות הקיימות.

אבטחת מידע מתקדמת

אבטחת המידע היא אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל תהליך טרנספורמציה דיגיטלית. Enterprise Integrator מספק פתרונות אבטחה מתקדמים, כולל ניהול זהויות והרשאות, הצפנה ואימות נתונים. האבטחה המתקדמת מבטיחה שהנתונים יישארו מוגנים בכל שלב של התהליך, מה שמעניק שקט נפשי לארגונים וללקוחותיהם.

תמיכה בטרנספורמציה לענן

במעבר לעידן הדיגיטלי, יותר ויותר ארגונים עוברים לשימוש בענן. Enterprise Integrator מספק תמיכה מלאה בתהליכי טרנספורמציה לענן, כולל אינטגרציה עם ספקי שירותי ענן מובילים כמו AWS, Azure ו-Google Cloud. הפתרון מאפשר לארגונים להעביר את המערכות שלהם לענן בצורה חלקה ולנצל את היתרונות של פתרונות ענן מתקדמים.

תמיכה בקונטיינרים ובסביבות DevOps

Enterprise Integrator תומך בקונטיינרים ובסביבות DevOps, מה שמאפשר לארגונים להאיץ את תהליכי הפיתוח והפריסה של יישומים ושירותים. התמיכה בקונטיינרים מאפשרת לארגונים ליצור סביבות פיתוח ופריסה מותאמות אישית, בעוד התמיכה ב-DevOps מאפשרת אוטומציה של תהליכים ושיפור הביצועים הכלליים.

דוגמאות לתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית שקונסיסט ביצעה בארגונים מובילים באמצעות API Enterprise Integrator וסוויטת פתרונות CONSIST MAGNUM לטפסים ומסמכים דיגיטלים

תהליכי HR דיגיטלים ויעילים בקבוצת אופנה גדולה

בקבוצת אופנה מובילה, קונסיסט גיבשה וישמה פתרון המאפשר למחלקת משאבי אנוש לבצע תהליכי עדכוני שכר של עובדים באמצעות טפסים דיגיטלים חכמים וחיבורי ENTERPRISE API INTEGRATOR – בקלות וביעילות. תהליכים שבעבר היו מסורבלים והצריכו זמן רב, מסתיימים היום במהירות וביעילות חסרת תקדים. לדוגמא: מנהל אזור של עובד המבקש עדכון שכר מקבל קישור לטופס דיגיטלי חכם, אותו ניתן למלא בסמארטפון ובמחשב. בהתאם לתעודת הזהות של העובד, המערכת מפיקה טופס בפורמט PDF ומעלה אותו לסבב אישורים של הגורמים הרלוונטיים. חבילת הפתרונות MAGNUM של קונסיסט משלבת פתרונות לעיצוב טפסים דינאמיים, הפקה של מסמכים וסבב אישורים, הכל באופן המאפשר יישום מהיר על הדרישה ומתן מענה מקיף לדרישות הלקוח. 

תהליך דיגיטלי להצטרפות למועדון לקוחות בחברת אנרגיה מובילה

רשת ארצית ביקשה לייעל את תהליך ההצטרפות למועדון VIP של הארגון  – המאפשר לחברים במועדון לרכוש מוצרים רבים במחירים מוזלים. באמצעות הפתרון של קונסיסט, המבקשים להצטרף למועדון מקבלים מיסרון עם קישור לטופס דיגיטלי הנשלח למחשב ולסמארטפון. לאחר שהם ממלאים את הפרטים, המערכת מתממשקת למערכות הליבה הארגוניות באמצעות ENTERPRISE INTEGRATOR כדי לוודא שהמבקש אינו כבר חבר במועדון, ולאחר מכן מעדכנת את הפרטים ויוצרת טופס PDF דיגיטלי עם כל הפרטים הרלוונטים ומפיצה אותו לסבב חתימות של המנהלים בארגון.


תהליך רישום רפואי בארגון בריאות

ארגון בריאות ביקש לפתח פתרון טרנספומציה דיגיטלית לתהליך מחיקת מצב רפואי מתיק רפואי – תהליך מורכב הדורש מספר רב של אישורים. באמצעות הפתרון של קונסיסט, המשלב את Enterprise Integrator, כשרופא רוצה למחוק תיעוד מתיק רפואי – הוא יכול להגיש בקשה חדשה לביצוע הפעולה. המערכת מספקת גישה לתיק של המטופל, ומאפשרת לו למלא את כל הטפסים ולצרף קבצים ומסמכים. המערכת מעבירה את הטופס למנהל המחוז שיכול להחליט אם לאשר או לשלוח לבירור. משם מעבירה המערכת את הטופס הדיגיטלי לארגון ראשטוב – לאישור או לסירוב. המערכת מאפשרת למקבלי ההחלטות לראות את סטאטוס האישורים וההערות בטופס, ובמקרה של אישור, מייצרת PDF הנשלח במייל לכל הגורמים הרלוונטים. כל התהליך הוא דיגיטלי מקצה לקצה, עם ניהול הרשאות מול ה ACTIVE DIRECTORY  ואבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר.

תהליך דיגיטלי בארגון בתחום הרפואי

קונסיסט יישמה עבור ארגון רפואי פתרון טרנספורמציה דיגיטלית הכולל חבילת טפסים בדיגיטל. התהליך מאפשר שליחת הודעה למטופל, עם קישור המוביל למילוי טופס דיגיטלי חכם של השאלונים. לאחר מכן, באמצעות ENTERPRISE INTEGRATOR ומערכת Doxi נוצר PDF הנשלח לגורמים הרלוונטים באופן ממוכן ויעיל.

תהליך דיגיטלי וממוכן לניהול ספקים

קונסיסט פיתחה ויישמה עבור ארגון מוביל, באמצעות Enterprise Integrator, תהליך דיגיטלי וממוכן של ניהול ספקים: כאשר הלקוח רוצה להקים ספק חדש במערכת, הוא בונה טופס ספק חדש באופן מהיר ויעיל באמצעות מערכת BLOX – שגם היא חלק מסוויטת מגנום. לאחר מכן, המערכת, באמצעות Enterprise Integrtor מתממשקת לבסיסי הנתונים של הארגון, אוספת משם את הנתונים ומייצרת מסמך PDF דיגיטלי באמצעות  Doxi ושולחת אותו לסבב חתימות של הגורמים הרלוונטים.

אלו הם רק מקצת הדוגמאות מתוך אינסוף תהליכים ארגונים שניתן לייעל באופן דרמטי באמצעות Enterprise Integrator וסוויטת מוצרי MAGNUM של קונסיסט, הכוללת את BLOX, PB Digital, Doxi, NAGIX ו- PB eSign.

איזה תהליך ארגוני תרצו שנייעל עבורכם היום? צרו אתנו קשר!
איל קובי
050-734-0930
eyalku@consist.co.il

דילוג לתוכן